ביקורות תרבות

ביקורת סדרות: המערב הפרוע פינת מלחמת הכוכבים

קרדיט: IMDB

הסדרה החדשה מבית היוצר של דיסני היא הדבר הגיקי הכי מדובר של הרגע. עזבו אתכם פנטזיה, מתים מהלכים ודרכונים. רוצים מד"ב, ועכשיו.

הרבה זמן לא הרגשתי ככה. נדמה כי סוף כל סוף יש יורש ל"פיירפליי", ועוד ביקום של מלחמת הכוכבים. סדרת המערב הפרוע גרסת אופרת החלל האייקונית היא כל מה שהיינו צריכים בשביל למלא את הריק שנותר לאחר נפילת תחושת האכזבה מ"חומריו האפלים". היצירה המעניינת של ג'ון פאברו ("איירון מן") היא התענוג של הרגע. נדמה כי פאברו יודע תמיד לעשות טוב את הבסיס למה שיכול להיחשב כהתחלה של יקום עלילתי.

האתוס של היקום-על חלל הוותיק מורגש בכל פריים של הסדרה. כמו השימוש הרטרוספקטיבי של קריצה לטרילוגיה המקורית. כמו קריצה גם לסיפורי צד. במידה רבה, ולא מועטה, הסדרה גם ממשיכה את האתוס של "מורדים". ספוילר: אל תתפלאו אם דיסני יהיו חייבים להציג בסדרה את סאבין. אדרבא ספוילר: מי שלא ראה את הסדרה המצוירת, עצרו הכל ולכו לראות חוויה.

קרדיט: IMDB.

במידה רבה, "המנדלוריאן", בכיכובו של פדרו פסקל ("משחקי הכס" ו-"נרקוס"), קורצת בעת ובעונה אחת למכורי הגלקסיה הרחק הרחק מכאן, יריביה המיתולוגיים, חנוני המדע הבידיוני וצופים רנדומליים. והבה לא נשכח את בייבי-יודה. אם הוא לא הדבר החמוד ביותר על המרקע כרגע, אני לא יודע מה כן. זו בהחלט הסדרה אותה אתם מחפשים.

מערכת לתוך הלילה השתמשה בכוח ונתנה חמישה מתוך חמישה כוכבים לסדרת "המנדלוריאן" פרי מוחו של ג'ון פארבו.  

Print Friendly, PDF & Email

About the author

מערכת מגזין לתוך הלילה