ביקורות תרבות

11 סדרות חדשות בנובמבר

אז אט אט הסתיימו להן רוב הסדרות שהגדירו את העשור הנוכחי. "משחקי הכס" הסתיימה כבר לפני מספר חודשים טובים. "ויקינגס" לקראת סיום אף היא. אז אין כמו לפתוח עשור חדש עם מספר לא מבוטל של סדרות חדשות. או לפחות עונות חדשות של סדרות פחות מוכרות אך לא פחות מדהימות.

אז הייתה תחושה כי עונת הסדרות המוערכות והמושקעות נגמרה. אז הייתה. למען חזרה לשגרה אחרי החגים, כלומר חזרה לשגרת הבינג', מערכת לתוך הלילה סידרה לכם 11 סדרות חדשות לקראת נובמבר. אין כמו לחגוג חודש חדש עם סדרות חדשות, וזה עוד לקראת עשור חדש.

1. חומריו האפלים

טרילוגיית הספרים פרי מוחו הקודח של סופר הפנטזיה פיליפ פולמן מקבלת עיבוד מחודש מצד הבי.בי.סי ו-HBO. העיצוב נראה מדהים, דפני קין ("לוגאן") בתפקיד הראשי של לאורה והסיפור סופסוף נראה תואם לסיפור המהפנט של סדרת הספרים. בהחלט יש למה לחכות. הסדרה תעלה בארבעה בנובמבר ב-HBO.

2. דיקינסון

היילי סטיינפלד מככבת כמשוררת אמילי דיקינסון, אחת מהמשוררות האמריקאיות המוערכות ביותר של המאה ה-19. רוב שיריה פורסמו לאחר מותה. הסדרה מציגה את חייה כדרמה-קומדיה מלאת משברים והתמודדויות עם מוסכמות חברתיות, משפחתיות ומעמד. הסדרה פרי עטה של התסריטאית אלנה סמית' ("ניוזרום", "הרומן"). יהיה מעניין. ספוילר: הראפר ויז קאליפה מופיע כהתגלמות המוות. יעלה באפל טי.וי בראשון בנובמבר.

3. עבור כל האנושות

הסדרה, פרי מוחו של רונלד מור ("באטלסטאר גלקטיקה", "זרה"), מגוללת היסטוריה חלופית במהלכה ברה"מ מצליחה להנחית אדם על הירח לפני ארה"ב. דבר אשר מאריך את המירוץ לחלל. אנסמבל השחקנים טוב עם ג'ואל קינמן, שרה ג'ונס ומייקל דורמן בהחלט נראים מוכנים לספק את הסחורה. הסדרה תעלה בראשון בנובמבר באפל טי.וי. וכבר הוזמנה לה עונה שנייה.

4. המנדלוריאן

מי לא אוהב את מלחמת הכוכבים? לאחר גל מחודש של עלילות משנה, דיסני מעלה עלילה הנוגעת לדמות שכיר-חרב בגלקסיות אופרת החלל הפופולארית. פרי מוחו הקודח של ג'ון פאברו, ועם במאים כמו טאיקה וואיטיטי, הסדרה הזו עלולה להיות ההתמכרות הבאה שלכם. פדרו פסקל ("משחקי הכס", "נרקוס") מככב כשכיר-החרב. בהתאם, רשימת השחקנים בעיבוד הקולנועי החי הראשון למסך הקטן, בין היתר ג'ינה קראנו ("דדפול") וורנר הרצוג, רק עושה טוב למוניטין שלה.

הסדרה לוקחת אותנו לחייו של צייד ראשים בתקופה בין הפרקים השישי והשביעי בקאנון המרכזי. בואו נקווה שהסדרה תהיה יותר בסגנון "פיירפליי" של ג'וס וידון מאשר הטרילוגיה "החדשה" בעולם מלחמת הכוכבים. לא יהי לנו כוח לעוד ג'אר ג'אר. הסדרה תעלה בדיסני פלוס ב-12 בנובמבר.

5. DOLLFACE

סדרת הקומדיה הזו, בראשות קאט דנינגס ("מרוששות") בתפקיד הראשי, עוסקת בצעירה המנסה להתחבר חזרה עם חברותיה לאחר פרידה ממערכת יחסים ארוכת שנים. כל זאת במסגרות החברתיות של היום, אליהן היא לא מחוברת בכלל. הסדרה, בהפקת שירות הולו, תעלה ב-15 בנובמבר.

6.  רציחות דבלין

יש למה לצפות. קרדיט: IMDB

סדרת המתח הפסיכולוגי בהפקה של STARZ  היא בדיוק מה שצריך בתהליכי גמילה מהעונה החדשה של לותר ובלש אמיתי. הסדרה, שמבוססת על סדרת הספרים מאת שרה פלפס, עוסקת בחקירת שני מקרי רציחות ע"י המשטרה המקומית. אם אתם אוהבים דרמה-מתח בסגנון בראודצ'רצ', אתם תאהבו את הסדרה הזו.

7. הפיד

סדרת המד"ב בהפקת אמזון פריים וידאו עוסקת בעולם טכנולוגי במסגרתו כל בני האדם מחוברים לטכנולוגית תקשורת הנקראת "הפיד". בכל מקום, בכל מצב. הסדרה, בת עשרה פרקים, תעלה בשירות ב-22 בנובמבר. הרעיון המהפנט נח על כתפי סדרת שחקנים לא רעה בכלל, ביניהם דיוויד ת'יוליס (סדרת "הארי פוטר") ונינה טוסה-ווייט. מרגיש שבמידה מסוימת לקח השראה מ"הרוח במעטפת", "מראה שחורה" ואף ממשחקי מחשב נוסח "דאוס אקס". יהיה מעניין.

8. אנחנו הגל

"אנחנו הגל" היא אחת מהסדרות הזרות בהפקת שירות הסטרימינג "נטפליקס". הסדרה הגרמנית בנויה במידה מועטה על הרומן "הגל". סדרת הדרמה עוסקת בנושאים כמו התעוררות חברתית, תהליך התבגרות ומעמדות. מוגדרת כסדרת רשת.

9. תכנית הבוקר

הסדרה היקרה ביותר במסגרת השקות הסדרות החדשות של שירות האפל טי.וי. סדרת הדרמה-קומדיה, בכיכובם של ג'ניפר אניסטון וריס וית'רספון, עוסקת במאבקי הכוחות בתכנית בוקר עתידית. סטיב קארל וגוגו אמבתה-רו גם משחקים ועושים עבודה לא רעה בכלל. הסדרה תעלה לשירות הסטרימינג של אפל בראשון בנובמבר. 


10. סנופי בחלל

מי לא גדל או אוהב את צ'ארלי בראון וסנופי? בטיול מאורגן של חבורת פינאטס למפקדת נאס"א סנופי מוצא את יעודו. הסדרה המצוירת, בהפקת שירות הסטרימינג של אפל, רוכבת על גלי ההייפ של סיפורים חדשים של הכלב התככן, אך עם לב ענק. הסדרה תעלה לאוויר בראשון בנובמבר.

11. חזרה לחיים

הקומדיה השחורה, בהפקת שואוטיים, עוסקת בניסיונותיה של אשה להיכנס חזרה לשגרת חייה הקודמים לפני תקופת מאסר במשך 20 שנה. הסדרה, שעלתה לראשונה בבי.בי.סי תעסוק הרבה בנושא של מעמד וקשיי הסתגלות לחיים רגילים של הדמות הראשית.

Print Friendly, PDF & Email

About the author

אלון ויס, מערכת "לתוך הלילה"