בעולם תרבות

דיסני הכריזה על סדרה חדשה של מלחמת הכוכבים

קרדיט: דיסני.

בכך דיסני מרחיבה עוד יותר את עולם הגלקסיה הרחוקה הרחק מכאן בעוד סרט שיבוים ע"י טאקיה וואיטיטי ושתי סדרות נוספות לשירות הסטרימינג החדש שלה במקביל למנדלוריאן. אחת על מעללי אובי וואן קנובי בין נקמתו של הסית' לבין תקווה חדשה. לא סתם חגגנו את הארבעה במאי.

הארבעה במאי שחל השבוע הוא חג עולמי לחובבי הגלקסיה הרחק הרחק מכאן, ובשנים האחרונות סיפק הפתעות. השבוע דיסני הכריזה על סדרה חדשה בעולם מלחמת הכוכבים שתיכתב, תופק ותנוהל ע"י לסלי הדלנד ("בובה רוסית"). זאת במקביל להכרזה על סרט חדש בעולם אופרת החלל בבימויו של טאיקה וואיטיטי ("תור: רגנרוק"). בכך הסדרה תהיה הסדרה הרביעית עבור שירות הסטרמינג המתפתח של דיסני, אם לוקחים בחשבון את העונה השנייה של המנדלוריאן. שתי הסדרות הנותרות הן סדרה על פעולות המחתרת של קסיאן אנדור לפני עלילת הסרט "רוג אחת", וסדרה על מעללי אובי וואן קנובי בין נקמתו של הסית' לתקווה חדשה. זה בהחלט נותן לנו תקווה.

בהתאם, העונה השנייה של המנדלוריאן תצא באוקטובר השנה. בשעתו תוארה הסדרה על חיי אנדור כ"מותחן ריגול מד"ב". דיאגו לונה יחזור לתפקידו האייקוני בתור אנדור ויראה לנו איך זה לחיות תחת האימפריה. אם לא חגגתם עד עכשיו את יום מלחמת הכוכבים, אנחנו ממליצים על סדרה קטנה בשם מורדים, ולא, זו לא הטלנובלה של תחילת שנות האלפיים. הסדרה עוקבת אחר מעלליו של עזרא בריג'ר, פדוואן צעיר שלומד איך זה להיות ג'די ואיך הוא עזר גם למרד. העלילה נעה במקביל לסאגה המרכזית.

בד בבד, סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה השבוע כי דיסני הפסידה עקב התפרצות וירוס הקורונה 1.4 מיליארד דולרים. רוב ההפסדים נבעו כנראה מסגירת פרקי השעשועים של תאגיד הענק.

Print Friendly, PDF & Email

About the author

מערכת מגזין לתוך הלילה