בארץ פנאי

הטייקאווי הכי משתלם בחיפה

קרדיט: מגזין לתוך הלילה.

תחושת המחנק של הסגר מעיקה על כולנו והגעגועים לחו"ל חזקים מתמיד. כתבי מערכת "לתוך הלילה" ניצלו את ההקלות כדי לקחת אוכל ממסעדה קטנה וצנועה שהצליחה להחזיר אותם לימים של הטיול הגדול בדרום אמריקה, רק בחיפה. מסעדת "לה מקסיקנה – טאקו מקסים" שבתה את הלב (והחך) והיא ללא ספק פנינה קולינרית בעיר הצפונית.

ברחוב סירקין 21, ממש על שוק תלפיות, מתחבאת מסעדה מקסיקנית קטנה בשם "לה מקסיקנה – טאקו מקסים". אפשר בהחלט להגיד שהטאקו שם מקסים. עכשיו, כשהמסעדה נפתחה מחדש (אחרי שהייתה סגורה בגלל הקורונה) תוכלו להתפנק בבוריטו חמים או בצ'ורוס מתוק.

את המסעדה מנהלים נלי – שעלתה לפני מספר שנים ממקסיקו, ובעלה שעלה מארגנטינה. יחד, הם מביאים אל הרחוב החיפאי את הארומה והטעמים של מקסיקו. חוץ ממנות מקסיקניות מוכרות, אפשר למצוא במסעדה גם מנות מיוחדת כמו  קקטוס מוחמץ שמיבא ממקסיקו, שלושה סוגים של סלסה ביתית בדרגות חריפות שונות וקפה מתובל ומיוחד.  

בתור מנת פתיחה הזמנו סלסלת נאצ'וס. הנאצ'וס, שמכינים במקום ומטגנים במיוחד לפי הזמנה טעימים ופריכים ולא דומים לשום מנת נא'וס אחרת שטעמנו בארץ. המנה עצמה נדיבה ומגיעה עם גבינה, שעועית שחורה גוואקמולי וסלסה.

לעיקרית הזמנו שתי מנות בוריטו. הבוריטו הגיעו עטופים בטורטיה, שניכר היה שגם היא בעבודת יד, והיו מלאים בכל טוב. בשר בבישול ארוך שהיה טעים ורף במיוחד, גוואקמולי, אורז מרסיקני מסורתי, וכמובן סלסה.

הבוריטו הקדוש. קרדיט: מגזין לתוך הלילה.

לקינוח, הזמנו את שתי מנות צ'ורוס. בכל מנה יש שלוש יחידות ארוכות, פריכות, מצופות בסוכר וקינמון. גם הצ'ורוס הגיעה חם וטוגן במקום רגע לפני שאספנו את ההזמנה. במסעדה מוכרים גם פודינג מקסיקני שמומלץ במיוחד לאלה שפחות מתחברים לקונספט של בצק מטוגן.

הטייקאווי. קרדיט: מגזין לתוך הלילה

כל הטוב הזה עלה לנו פחות מ-120 והשביע שני סטודנטים רעבים ששכחו כבר מה הטעם של אוכל שלא כולל אורז לבן, חביתה וקורנפלקס. בנוסף, יש מגוון מנות מקסיקניות כמו טאקו וצ'ילי קון  קרנה וכמובן גם ספיישלים משתנים – כך שתמיד שווה לשאול.

קרדיט: מגזין לתוך הלילה.

מערכת לתוך הלילה התחילה לאכול כל דבר עם חלפיניו, ונותנת ל-"לה מקסיקנה" 5 כוכבים.

Print Friendly, PDF & Email

About the author

מערכת מגזין לתוך הלילה