בארץ

שלוש תקיפות בשלושה ימים נגד המשטרה בגזרת יצהר

קרדיט: דוברות המשטרה.

בחמישי בערב, אבנים נזרקו לעבר רכב משטרתי בעת יציאתו מהיישוב במהלך פעילות מבצעית של המשטרה. נגרם נזק קל לרכב אך ללא נפגעים. בכך האירוע מתווסף לזריקות אבנים על כוחות משמר הגבול וניקוב גלגלי רכב משטרתי השבוע.

משטרת ישראל הודיעה ביום שישי האחרון (25.09) כי במהלך פעילות מבצעית של המשטרה בחמישי שעבר נזרקו אבנים לעבר רכב משטרתי בעת יציאתו מהיישוב יצהר. נזק קל נגרם לרכב אך ללא נפגעים. זאת לאחר שתי תקריות נגד כוחות משטרה בגזרת יצהר בערב יום שלישי האחרון.

בערב יום שלישי שעבר, במהלך תחלופת משמרת של לוחמי משמר הגבול בגזרה, הושלכו אבנים לעבר רכב שהסיע לוחמים וכתוצאה מכך אחד מחלונות הרכב התנפץ. בהתאם, במהלך פעילות של שוטרי משטרת ישראל ביצהר הבחינו השוטרים ששבו לרכב המשטרתי כי צמיגי הרכב נוקבו באמצעות כלי חד.

בנוגע לשני האירועים בשלישי בערב, ממשטרת ישראל נמסר כי "פעילות משמר הגבול באזור יצהר תמשך למרות הניסיונות של גורמים קיצוניים לפגוע בה. הלוחמים ימשיכו לאכוף את החוק והסדר בגזרה ויפעלו להביא למעצרם של הפורעים", והוסיפו לגבי ניקוב הצמיגים: " שוב אנו עדים לניסיונות של פורעי חוק לפגוע בכוחות הביטחון שפועלים לאכיפת החוק והסדר במקום. משטרת ישראל יחד עם יתר כוחות הביטחון ימשיכו באכיפה ויפעלו לאיתור הפורעים והבאתם לדין".

Print Friendly, PDF & Email

About the author

מערכת מגזין לתוך הלילה