בארץ ביקורות פנאי

פריז, פינת חיפה.

עם הרבה אהבה מורגשת, כיף לחיך ואווירה נהדרת- נדמה כי בית הקפה השכונתי הזה הוא כל מה שצריך בשביל להרגיש קצת הקלה מעומס היומיומי בישראל. לרגע חשבנו שנחתנו במדינה אחרת.

אנחנו שמענו על בית הקפה "מילהאוס" כשילוב הטוב ביותר בין טארטלטים, קפה ואווירה מוצאת חן. המקום ממוקם במבנה קטן ומעוצב. המפגש הראשוני עם המקום, על שלל כליו, העביר אותנו ישירות למה שנדמה לאחת מבירות אירופה. כלומר, המקום נדמה כאנטי-תזה לרשתות בתי הקפה הגדולות. אבל הוא גם התבלט בקרב בתי קפה הישראלים- אין בבית הקפה הזה מבחר דברים. אבל מה שכן יש- יש באיכות ובטעם מדהים.

אז מה אני רוצה להגיד? באנו בגלל הטארטלט, ונשארנו בגללו. אך בעיקר גם בגלל הקפה והסלטים. הטארטלטים המוגשים תמיד בטעמים מפנקים ומזמינים כמו פסיפלורה ושוקלד לבן או קרם פיסטוק רק עושים לנו טוב. כל נגיסה של הקרם והקראסט הפריך נותן לך תחושה שהגעת באמת למשהו ייחודי. לזה התווסף יחס מדהים וקפה טוב שנותן לנו את הדובדבן שבקצפת של תחושת הביתיות המהפנטת. המנות מדויקות, מרעננות וטעימות. האווירה מדהימה ומהנה. אין לי הרבה מה להוסיף רק בשל העובדה שבמקום מגישים בדיוק מה שצריך. קפה טוב, אוכל טוב ואווירה מדהימה. מה צריך יותר מזה? וחוץ מזה, יש אפשרות להיות שם עם כלבים.

הטארטלטים המדהימים. קרדיט: מגזין "לתוך הלילה".

אז למה אתם מחכים? זה מוזר לנו, אבל מערכת "לתוך הלילה" נותנת חמישה כוכבים מתוך חמישה לבית הקפה "מילהאוס" בשדרות בת גלים 14, חיפה.



Print Friendly, PDF & Email

About the author

אלון ויס, מערכת "לתוך הלילה"