בארץ דעות

מאמר דעה: מוציא את הכלים הכבדים

נראה כי רה"מ ברשתות החברתיות מוציא את הכלים הכבדים- סרטונים עם כוכבי רשת, שימוש משמעותי בשירות השידור הישיר של הרשת החברתית פייסבוק ומספר לא מבוטל של ציוצי שנאה של הבן זה כל מה שצריך על מנת להלהיב את הבייס.

הרשתות החברתיות גועשות, הבעות התמיכה ברה"מ וברעייתו מרעיפות שבחים על הישגים שלא היו ולא נבראו. הבן המחונן תוקף את רה"מ ישראל-לשעבר, רא"ל (במיל') יצחק רבין ז"ל, בהרג אזרחים ישראלים. מי זוכר את הסכם חברון? אוסלו, אוסלו ועוד פעם אוסלו. זו הנוסחה. כבר השתמשו בכל השדים של הימין, אז מדוע לא להרגיש גם רדיפה מהמתים? בבחירות הקודמות כבר השתמשו בקברי חללי מערכות ישראל, מה משנה אם ישתמשו בחלל נוסף שנרצח על טהרת הארץ?

בושתו של רה"מ היא לא בטענות כשלעצמן. למרות שיש לי טענות כלפיהן. בושתו היא הטקטיקה. היא להשתמש במשפחה כמגן אנושי. אולי בשל כך הוא רואה פרטנר לגיטימי בארגון הטרור חמאס. הבן? זה על דעתו בלבד. הוא לא ינק את זה מבית מדרשה של המשפחה. האישה? התנהגותה לגיטימית או לא- לא קשורה אליי. בצדק קראו לו בהקלטות שפורסמו השבוע אדם חלש.

חלש לא מעצם מדיניותו, או חוסר שכזו, אלא מעצם התחבאות טוטאלית במלבושיהם ברגע שדברים נראים שאינם הולכים לפי דרכו. בשל כך רה"מ כנראה חי באובססיה כלפי התקשורת. מנסה לרמוס ביקורת. כי ברגע שהיא צצה- הוא נמוג.

קרדיט: מערכת לתוך הלילה. רה"מ ביוטוב
פרסומת ביוטוב. קרדיט: מערכת לתוך הלילה.

רה"מ בנימין נתניהו הוא לא המנהיג היחיד בימין. אדרבא, הוא כנראה כעת לא נכלל בימין האידיאולוגי. בין סער לשקד הדרך קצרה משנדמה. והעשייה האידיאולוגית מרובה. מי שרוצה ימין אמיתי כנראה צריך לבחור לא ליכוד. אלא ימין חדש. לא מח"ל, אלא במחילה ללכת עוד ימינה. מי שרוצה את רה"מ, שלמרות הבטחותיו, הצגתו כחשוד בפלילים בטוח לא עושה טוב למצג השווא שהוא נוסך, למעט בסיס מאמיניו, אלא משווה את ישראל לאיטליה של ברלוסקוני.

Print Friendly, PDF & Email

About the author

אלון ויס, מערכת "לתוך הלילה"