בארץ דעות

מאמר דעה: אם אין מדינה לי, מה לי?

קרדיט: מערכת לתוך הלילה
קרדיט: מערכת לתוך הלילה

ראש מפלגת ישראל ביתנו הראה חוסן ערכי, בעוד ראש מפלגה אחרת הראה התקפלות נוסח קיפול אוריגאמי על מנת לרצות את רה"מ. יו"ר כולנו חזר הביתה, רה"מ בנימין נתניהו מבין כי תכניתו האפשרית נשמטת מתחת לרגליו. כל זאת על חשבון משלם המיסים.

כל אנשי התקשורת, תחת חסות השלטון הנוכחי, יכולים להגיד שבעתיים כי המצב הנוכחי הוא אידיאלי. מנגד, לא משנה כמה פעמים יתרגלו זאת מול המראה, המבט בעיניים לא ישדר את מה שצריך. פניה של המערכת הפוליטית הישראלית לבחירות שניות. דבר אשר לא קרה מעולם.

כרזת בחירות של הליכוד ברוסית ב-17 במרץ 2019. נראה עוד הרבה כאלו? קרדיט: ID 51547020 © Ivgalis | Dreamstime.com

רה"מ החליט לעבור ישירות לבחירות שניות. זאת במחיר של סדיקת מצג השווא של גאון פוליטי ותקשורתי. זאת לאחר שתמו כל הקיצים. זאת לאחר קיום מלא של המשפט הצה"לי הנדוש- לכל שבת יש מוצ"ש. לכל פעולה יש מחיר. ורה"מ מרגיש את זה כעת. הירי הפנימי בנגמ"ש מפלגות הימין נמשך והליכוד היא זו שירתה ראשונה. כנראה כי הגאון בדורו חשב שכל אחד יירד בנושא העקרוני כל-כך מעקרונותיו.

מנגד, ראש מפלגת ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הראה כי הוא מוכן להגן על הסיבה עבורה נבחר בכל מחיר. הוא נתפס כעת כמי שיכול להראות חוסן ערכי. בניגוד לראש מפלגת כולנו. ליברמן מדבר על מספר דו-ספרתי של מנדטים בעקבות עמידתו העיקשת והצפת הנושא של הגיוס בתקשורת. לאור הסקרים הראשונים שכבר נערכו, בהחלט המגמה עבורו היא חיובית.

ע"פ כתב חדשות 13 מתן חודורוב, את עשרות מיליארדי השקלים אשר נמצאים ויימצאו כגירעון תקציבי כשאבק הדרכים הפוליטי ישקע יצטרך להעסיק את כולנו. מי שבסוף ישלם את הקבלה על מדיניות הממשלה ועל הבזבוז המתמשך בכספים הוא האזרח הקטן.

Print Friendly, PDF & Email

About the author

אלון ויס, מערכת "לתוך הלילה"