בארץ

סרטון נוסף השבוע של ראש הממשלה תוקף את הפרקליטות והתקשורת

קרדיט: צילום מסך, דף טוויטר בנימין נתניהו.
Written by אריה הלבר

זאת במהלך סיקור האיומים על שופטי בית המשפט העליון. במהלך הסרטון ברשת טוויטר טען נתניהו כי "אחד הדוברים של הפרליטות שמתחזה להיות כתב" לא יפרסם "את הכביסה המלוכלכת של הפרקליטות".

יממה לא עברה מהאיומים על שופטי בית המשפט העליון, וראש הממשלה הוציא סרטון בחשבונו ברשת טוויטר בו הוא תוקף את התקשורת והפרקליטות. בסרטון ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף את התקשורת בהתייחס לפרסומים חדשים על תלונות עובדות מעון ראש הממשלה נגד אשתו שרה נתניהו כי "אחד מהדוברים של הפרקליטות, שמתחזה להיות כתב, משמיע קלטות חדשות מבלפור. שתי עוזרות מדברות  איך הן…זרקו את הכביסה המלוכלכת לפח. אני מתכוון לחולצות, לגרביים", והוסיף: "אבל הדובר הזה, את הכביסה המלוכלכת של הפרקליטות שהם מסתירים בכל מני מקומות- זה הוא לעולם לא ידווח".

הסרטון הנתון בא בחוסר התאמה מוחלט עם הודעת ראש הממשלה בדף הפייסבוק הרשמי כי "יש לגלות אפס סבלנות כלפי כל מי שמאיים ברצח על שופטים ונבחרי ציבור כאחד. רק החודש הגשתי במשטרה שלוש תלונות על איומים ברצח נגדי ונגד בני משפחתי. אני קורא למשטרה לפעול במהירות ובעוצמה כדי להדביר את נגע ההסתה – אין לו מקום בקרבנו".

בזאת התייחס נתניהו לפרשיות החדשות של אשת ראש הממשלה במעון כפי שנחשף בחדשות 13. באתר וואלה חדשות דווח היום (16.06) כי אשתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרה נתניהו, הגישה לבית משפט השלום בתל אביב תביעה נגד סילבי גנסיה, עובדת המעון לשעבר שהגישה תביעה נגד נתניהו עצמה בגין התעמרות לכאורה במהלך עבודתה במעון הרשמי. נתניהו תובעת מגנסיה 200 אלף שקלים בגין פגיעה בפרטיות, הפרה של חובת סודיות בחוזה העבודה עליו חתמה, ולשון הרע. בהתאם, בחדשות 12 דווח כי יעקב קדוש  בכיר בחברת "מוריה" שהעסיקה את עובדי המשק במקום, אמר לגנסיה כי עצר שתי עובדות שכבר היו בדרכן להתלונן במשטרה נגד נתניהו, וכי לדבריו, עובדת נוספת סובלת מבעיות נפשיות שנגרמו לה בשל העסקה במעון.

Print Friendly, PDF & Email

About the author

אריה הלבר