בארץ

הותר לפרסום: תושב יפו נעצר בחשד לזריקת בקבוק התבערה ששרף את בן ה-12 בעיר

החלון החרוך. קרדיט: דוברות המשטרה.

בערב שישי-שבת, בתקשורת הישראלית דווח כי ילד כבן 12 נכווה באורח קשה מבקבוק תבערה שהושלך לביתו בשכונת עג'מי ביפו. הילד הועבר לבית החולים. זאת על רקע סדרת המהומות שפשטו בישראל ע"י פורעים מהמגזרים הערבי והיהודי. בתקשורת הישראלית דווח על חשוד ערבי ישראלי.

במסגרת מגבלת צו אסור הפרסום, ניתן לפרסם כי המשטרה והשב"כ עצרו תושב יפו בחשד להשלכת בקבוק תבערה (בקת"ב) לעבר בית משפחה בשכונת עג'מי בעיר, ופציעת בן 12 באורח קשה. היחידה המרכזית של משטרת ישראל במחוז תל אביב, בשיתוף עם שירות הביטחון הכללי, פתחו בחקירה עם קבלת דיווח בדבר חשד להשלכת הבקת"ב אל תוך בית ביפו דרך החלון. זאת במהלך הפרעות שפשטו במדינה בשבוע החולף ע"י פורעים מהמגזרים היהודי והערבי.

ממשטרת ישראל נמסר כי עם התפתחות החקירה ובהתאם לממצאיה,  בלשי הימ"ר יחד עם אנשי שב"כ עצרו הלילה ביפו את תושב המקום בשנות ה-20 לחייו בחשד למעורבות באירוע.  החשוד הועבר לחקירת שב"כ.

כזכור, בערב שישי-שבת הושלך בקת"ב לעבר בית משפחה בשכונת עג'מי דרך חלון חדר בשעה שילדי המשפחה שיחקו בסלון. אתר YNET דיווח שלשום כי האירוע תועד על ידי מצלמות אבטחה באזור, ובתיעוד נראים שני החשודים רעולי הפנים מגיעים לבית, משליכים את בקבוק התבערה – ואז נמלטים מהזירה. תושבים ביפו טענו כי החשודים נשאו עמם תשעה בקבוקי תבערה בסך הכל, אך הספיקו להשליך רק אחד.

"הילד במצב קשה" אמרה נורה, אמו של הילד שנכווה, לאתר YNET והוסיפה: "יהיה טוב. אנחנו רוצים שימצו את הדין, אפילו שהוא ילד קטן ושהוא מהמגזר הערבי. אנחנו בדרך כלל חיים כאן בשלום".

Print Friendly, PDF & Email

About the author

אלון ויס, מערכת "לתוך הלילה"