בארץ

המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה תפסה משאית שתועדה משליכה פסולת בתחנת מעבר פיראטית במרכז הארץ

המשאית שנתפסה משליכה פסולת בכפר ברא. צילום: המשטרה הירוקה, המשרד להגנת הסביבה.

משאית משליכה פסולת בניין בתחנת מעבר פיראטית בכפר ברא במרכז הארץ תועדה ע"י צוות מרכז של המשטרה הירוקה במשרד להגנת הסביבה עם מדור הגנת הסביבה של משטרת ישראל. נהג המשאית ובעליה הועברו לחקירה. השרה  להגנת הסביבה גילה גמליאל: "המשרד להגנת הסביבה רואה בחומרה כל עבריינות סביבתית, וימשיך לפעול בנחישות לצורך צמצום התופעה ושיפור איכות החיים של האוכלוסייה במדינת ישראל".

בפעילות סמויה של צוות מרכז של המשטרה הירוקה של המשרד להגנת הסביבה ומדור הגנת הסביבה של משטרת ישראל תועדה משאית פורקת באופן לא חוקי פסולת בניה גושי, כולל עץ, ברזלים ושברי בטון בתחנת מעבר פיראטית בכפר ברא במרכז הארץ. נהג ובעל המשאית עוכבו והועברו לחקירה במשטרת ראש העין. צו ניקוי על השלכת הפסולת שתועדה באתר הוצא לחשודים במקביל להעברת המשאית לחניון ייעודי למשך 30 ימים.

השרה להגנת הסביבה, גילה גמליאל, מסרה למגזין לתוך הלילה: "המשרד להגנת הסביבה רואה בחומרה כל עבריינות סביבתית, וימשיך לפעול בנחישות לצורך צמצום התופעה ושיפור איכות החיים של האוכלוסייה במדינת ישראל".

השרה להגנת הסביבה, גילה גמליאל. קרדיט: רפי קוץ, לע"מ

מנהל המשטרה הירוקה במשרד להגנת הסביבה, יוסי בר, מסר למגזין: "תחום הפסולת מהווה חלק משמעותי בעשייתה המבצעית של המשטרה הירוקה", והוסיף: "המשטרה הירוקה פועלת יחד עם כל גורמי המשרד להגנת הסביבה האחרים, להוציא את העבריינים הסביבתיים מהזירה הסביבתית ולדאוג לסביבה נקייה יותר, תוך מיצוי כל הכלים והסמכויות העומדים לרשותה".

Print Friendly, PDF & Email

About the author

אלון ויס, מערכת "לתוך הלילה"