בארץ ביקורות פנאי

רוק אנד רול

עם מגע מדויק, הרבה וירטואוזיות ועיצוב נכון של המנות והסביבה, ישנה אפשרות כי הסושיה הטובה באזור הצפון התגלתה. יצאנו לבדוק.

הסושיה התורנית, מסעדת "רוקו" בחיפה, הינה סושיה שחזרה למקורות. אווירה של בר סושי? צ'ק. מנות על טהרת איכות הדגים? צ'ק. כעת, עם עוד קצת יצירתיות יש אפשרות כי "רוקו" היא הדבר הכי דומה למקור בארץ השמש העולה מכל מה שחווינו בארץ.

קרדיט: מגזין "לתוך הלילה".

הגענו למקום, וכבר היה נחמד. המקום נמצא בקרבת הנמל. קצת אפלולי אבל מי מבחין. הבר עצמו נראה מתוקתק. בעת ביקורנו במקום, לא היו שולחנות וכולם אכלו על הבר. מה שנתן למקום הרגשה נחמדה שאולי החוויה קרובה יותר למקור. הדבר היחיד שגרם לחוסר נוחות היה הפרצוץ המוזר של קים ג'ונג און מוטבע על גבי בירה. מסתכל בך, בתוכחה.

קרדיט: מגזין "לתוך הלילה".

המנות שאנחנו לקחנו הם רולים מעולים. החידוש היה בטופינג. שבבי אפונת וואסאבי. מעניין ויש סיכוי שאפילו מחדש. המחירים קצת יקרים מבר הסושי הממוצע אבל מנגד האיכות נמדדת באוכל ולא במחיר. נכון?

המנות היו טובות, לא מפוצצות מדי ומדויקות ביותר. גם מרק המיסו היה טוב ולא מלוח מדי. הבעיה היחידה היתה המדגם המוגבל של המנות. פעם הבאה, מניחים שיהיה יותר. מערכת לתוך הלילה החליטה לא ללכת לחלוטין קמיקאזי ולתת ארבעה כוכבים מתוך חמישה ל"רוקו".


Print Friendly, PDF & Email

About the author

אלון ויס, מערכת "לתוך הלילה"