בארץ תרבות

חמש עונות שניות

האנה. קרדיט: IMDB/

לרגל סיום הסגר הקורונה השני לשנת 2020 של מדינת ישראל, מגזין לתוך הלילה ארגן לכם רשימת בינג' של סדרות טובות שיחזרו לעונה שנייה במהלך השנה. לא משנה אם זה חמוד, מתוק, מר או פשוט סתם סוחט דמעות- זה תמיד כיף לראות.

כששאלת "איך עברתם את הסגר?" הופכת לקושיה החדשה של פסח, כשאכילת מצות הופכת לאכילת הראש, וכל מה שאתם רוצים זה להתכרבל במיטה עם מזגן ובלי מסכה- אז לרגל ההסגר השני של פסח מגזין לתוך הלילה ארגן לכם חמש סדרות שירעננו לכם את השנה עם עונה שנייה. טוב, לפחות יש עונה ראשונה שלמה להתעדכן.

האנה

מבוססת במידה רבה על הסרט בעל אותו שם משנת 2011. האנה היא בדיוק מה שצריך כמותחן התבגרות רווי אקשן למכורי הז'אנר. מה הוא משלב? סוכנים חשאיים, הרבה פיצוצים וסיפור של נערה אחת. הסדרה הזו של אמזון פריים, יחד עם אנסמבל מעולה כמו ג'ואל קינמן (פחמן משודרג), כרגע ללא תאריך לעונה מספר שתיים, אבל נראה מה יקרה בהמשך. אולי כמו הדמות הראשית, העונה פשוט מתחבאת בטבע.

עבור כל האנושות

אנחנו ממשיכים עם ג'ואל קינמן מיד לעבר הסדרה הזו שחוקרת מה היה קורה אם המירוץ לחלל בין ארה"ב לברה"מ לא היה מסתיים. מה היה קורה אם דווקא ברית המועצות הייתה הראשונה שהנחיתה אנשים על הירח. מלא מתח, מלא רגש, מלא חלל למלא. הסדרה הזו תתפוס אתכם ולא תרפה. אחרי הכל, מי לא רצה להיות אסטרונאוט? צוות השחקנים מעולה, המתח מורגש והמציאות האלטרנטיבית הזו יכולה להתחרות ב"איש במגדל הגבוה".

אמריקן סול

מבית היוצר של ערוץ BET, הסדרה הזו שמבוססת על התכנית רכבת הסול, היא כל מה שצריך כדי להתחיל את השנה בגרוב טוב. אם אהבתם את אימפריה, אתם תאהבו את הסדרה הזו. אמנם המשחק מרגיש קצת מצועצע לעיתים אבל הוא סיפור טוב.

קרדיט: IMDB.

המנדלוריאן

סדרת המופת מבית דיסני של גלקסיה רחוקה ביותר היא כנראה סדרת המד"ב המדוברת ביותר של העת האחרונה. עם עיצוב מוקפד של עולם "מלחמת הכוכבים", בייבי יודה ומשחק מעולה מצד כל המשתתפים- זו סדרה לפנתיאון. בעיקר ציון לטובה לפרדו פסקל (נארקוס, משחקי הכס) שמספק למערבון על-חלל נגיעה במקורות הג'אנר. מי שהתגעגע לפיירפליי בהחלט יהנה ומי יתן והכוח יהיה איתנו. תמיד.

בחשכה

דרמה קומית על ניסיונה של עיוורת לפתור תעלומת רצח. הסדרה, מבית היוצר של CW, אכן מספקת את הסחורה כסדרה של הרגע. מעניין איך תתגלה העונה השנייה שכבר החלה לעלות לאוויר. מרפי היא עיוורת עם חוש ציניות חזק שמצליחה לפענח את הרצח דרך כלב הנחייה שלה. דיאלוג טוב בסדרה מחזק את הסברה שכדאי לראות את אבן החן הזו מעל מסכי המסך הקטן. אם זה לא משכנע אתכם לצפות, אז מה אם נגיד שבן סטילר הוא אחד המפיקים?

Print Friendly, PDF & Email

About the author

מערכת מגזין לתוך הלילה